
FAQ / VEEL GESTELDE VRAGEN
Hebben jullie auto, fiets- én wandelroutes?
Op dit moment bieden we fietsroutes en autoroutes aan. Als onderdeel van de autoroutes doen we ook vrijblijvende suggesties voor een mooie, korte wandelroute onderweg. Je kunt met elk soort fiets of auto meedoen.
Is deelname ook geschikt voor vegetariërs?
Ja, bij het bestellen van de tickets kun je hier voor kiezen. Indien een tour niet geschikt is voor vegetariërs is dit bij de betreffende tour aangegeven.
Kunnen jullie rekening houden met allergieën, intoleranties en speciale (dieet)wensen?
Helaas is het niet mogelijk om gerechtjes op maat te maken.
Is deelname ook geschikt voor kinderen?
De tours die we aanbieden zijn ook voor kinderen een leuke ontdekking van het mooie landschap, interessante bezienswaardigheden en lekker eten. Voor de iets oudere kinderen kunnen we aanraden om een deelnameticket mee te bestellen. Voor jongere kinderen kunnen we aanraden om ter plaatse bij de horecagelegenheid iets van de kaart te bestellen.
Hoe zit het met drankjes?
Drankjes zijn in de prijs niet inbegrepen, tenzij het een speciale tour betreft en aangegeven is dat drankjes wel zijn inbegrepen. Bij de horecagelegenheden zelf kun je altijd drankjes los bijbestellen.
Bestel ik voor elke persoon één ticket?
Je bestelt inderdaad voor elke deelnemer een ticket, dus als je met 2 personen in 1 auto zit bestel je 2 tickets. Dan heeft iedereen recht op de lekkere gerechtjes bij de horecagelegenheden.
Kan ik gebruik maken van een toilet?
Je kunt op alle locaties gebruik maken van een toilet.
Hoe zit het met verkeersveiligheid en verantwoordelijkheid?
Als organisatie vermijden we zoveel mogelijk de drukke wegen en gevaarlijke kruispunten. Routes worden duidelijk aangegeven en beschreven. We vragen jou om je eigen verantwoordelijkheid te nemen en je ook aan de verkeersregels te houden. Je bent zelf verantwoordelijk in het geval van schade, letsel, boetes etc.
Hoe zit het met de regelgeving in verband met Covid19?
Op dit moment zijn er geen bijzondere maatregelen van toepassing.
Waar kunnen we starten?
Je kunt bij het ontvangen van de routebeschrijving zelf kiezen waar je start op de route. Bij elke deelnemende horecagelegenheid kun je starten, er zit namelijk geen klassieke menu-opbouw in de gerechtjes. Dat betekent dat je kunt eindigen met iets zoets, of spontaan halverwege de route iets zoets krijgt aangeboden.
Binnen welk tijdbestek kunnen we de tour doen en bij de horecagelegenheden terecht?
Je kunt van 12.00 tot 18.00u terecht bij de deelnemende horecagelegenheden voor je gerechtjes en eventueel drankjes.
Start bij voorkeur vóór 13.00u zodat je voldoende tijd hebt om van de tour te genieten.
Tot wanneer kunnen we ons inschrijven voor een tour?
Op vrijdag 09.00 uur sluit de inschrijving voor de tour van dat weekend, bestel dus op tijd, zeker aangezien er regelmatig tours uitverkopen.
Hoe zit het met de reserveer- en betaalbevestiging?
Direct na inschrijving en betaling ontvang je van ons een deelnameticket op het door jou opgegeven e-mailadres.
Wanneer ontvang ik alle benodigde informatie en de routebeschrijving?
Je ontvangt van ons 24 uur voor vertrek een e-mail met alle benodigde informatie en de routebeschrijving, op het door jou opgegeven e-mailadres.
Doe je een tour per fiets? Dan ontvang je van ons een routebeschrijving die is samengesteld aan de hand van routebordjes langs de weg. Daarnaast ontvang je ook een .gpx bestand voor je eigen fietsnavigatiesysteem of een route app op je mobiele telefoon.
Help! Ik heb de informatie en routebeschrijving niet ontvangen!
Heb je 24 uur voor vertrek nog geen e-mail ontvangen met alle informatie en de routebeschrijving? Controleer dan je map met ongewenste e-mail, waar onze berichten door een spamfilter wellicht in terecht zijn gekomen.
Kan ik na aankoop van mijn ticket(s) nog annuleren en geld terug krijgen?
Na aankoop van je ticket(s) is er geen mogelijkheid tot restitutie.
Bij annulering van je deelname vóór de vrijdag voorafgaand aan jouw tour, komen we samen tot een nieuwe datum voor een andere tour.
Bij annulering van je deelname op of na de vrijdag voorafgaand aan jouw tour, wordt er geen vervangende datum en tour aangeboden. Verkoop je tickets dan door of maak iemand blij binnen je familie- of vriendenkring.
Ik heb nog een andere vraag die hier niet tussen staat?
Stuur een e-mail naar info@reisspijs.nl, we geven je graag een antwoord op je vraag en reageren doorgaans binnen 24 uur!